Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Some People
V3ol hit the nail on the head with this one.
Beta player:
Shey - lvl 5 Female  Tongue
Reply
(12-30-2015, 08:15 PM)juicylucy Wrote: Fucking is only part of the game. That's what so many of us are trying to say. Respect me and I will respect you.

+1
I said this somewhere else and Ill repeat.
It's not about what you get, (in this case sex) It's about how you get it.

If people wanted to just fastclick and split ways, they would just play other MNF games. lol
Reply
bonjour, je sais pas trop ou poster sadonc je le met la. je ne me suis pas connecter depuis quelques jours et la, ce soir, impossible.
quand je met mes identifiants, sa me dit mot de passe faux, alors je clique sur mot de passe oublié (bien que je sois totalement sur de mon mot de passe) et quand je rentre mon adresse sa me dit qu'elle n'existe pas sur leur site....sa le fait a quelqu'un d'autre ??, j'ai demander a ma copine et sa lui fait pareil. que faire ?
Reply
(07-30-2020, 10:40 PM)bal38 Wrote: bonjour, je sais pas trop ou poster sadonc je le met la. je ne me suis pas connecter depuis quelques jours et la, ce soir, impossible.
quand je met mes identifiants, sa me dit mot de passe faux, alors je clique sur mot de passe oublié (bien que je sois totalement sur de mon mot de passe) et quand je rentre mon adresse sa me dit qu'elle n'existe pas sur leur site....sa le fait a quelqu'un d'autre ??, j'ai demander a ma copine et sa lui fait pareil. que faire ?

Voyez https://www.mnfclub.com/forum/showthread.php?tid=132&pid=1831#pid1831

D'autres ont le même problème. Les serveurs devraient avoir à nouveau des travaux de maintenance.Vous devez simplement attendre et essayer de temps en temps si l'insert fonctionne à nouveau.
[Image: detail.gif]
Reply
The Balanset-1A is a versatile and portable tool for dynamic balancing and vibration analysis, suitable for a wide range of industrial rotors, including crushers, fans, and turbines.

[Image: %D0%91%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%...0.jpg.webp]

Order on Amazon

Vibrometer Mode:

Tachometer: Ensures precise rotational speed measurement (RPM) for accurate analysis.

Phase: Provides accurate phase angle readings for thorough vibration assessment.

1x Vibration: Focuses on the primary frequency component for comprehensive analysis.

FFT Spectrum: Provides a comprehensive view of the vibration frequency spectrum for thorough analysis.

Overall Vibration: Provides continuous monitoring of overall vibration levels for maintenance.

Balancing Mode:

Single-Plane Balancing: Balances rotors in one plane to reduce vibrations efficiently.

Two-Plane Balancing: Provides complete dynamic balancing by working in two planes.

Polar Diagram: Visualizes rotor imbalance using a polar diagram for accurate correction.

Last Session Recovery: Simplifies the process by resuming the previous balancing session.

Tolerance Calculator (ISO 1940): Calculates acceptable imbalance according to ISO 1940 standards.

Advantages of Balanset-1A:

High Efficiency and Quality: The Balanset-1A offers superior efficiency and quality in balancing and analysis.

Ease of Use: Simple to operate, the Balanset-1A is accessible to users with varying experience levels.

Customer-Centric Adaptation: Customizable for various tasks, the Balanset-1A is built to meet diverse customer demands.

Affordable Price: This device is affordably priced, making it accessible to a wide range of companies.

High Repeatability: The Balanset-1A guarantees repeatable and accurate results, thanks to its advanced features.

Conclusion:

Order on Amazon

The Balanset-1A offers a reliable and cost-effective solution for balancing and vibration analysis, improving overall equipment efficiency and reducing operational costs.
Reply
спасибо, интересное чтение

Forum Jump:

Users browsing this thread: 5 Guest(s)